The Last of Us Part 2 Fullført

Da har jeg fullført The Last of Us Part 2.
I really liked it!
En verdig oppfølger til det første spillet vil jeg si.
Tror kanskje jeg liker det bedre enn originalen even.
Det var noen ting her og der i storyen som var litt i overkant on the nose, men overall synes jeg storyen var veldig bra. De klarte faktisk å lage en god fortsettelse på noe som jeg i utganspunktet ikke ville ha en fortsettelse på.

Heldigvis var gameplayet også veldig bra. Combat var great og spillet føltes mer åpent og gameplay fokusert enn sin forgjenger.
Spillet er tememlig brutalt da, det skal sies. Så dette er nok ikke noe for dem som ikke tåler blog og gore.

Langt var spillet også, brukte over 26 timer på å fullføre det så her får en godt med spill for pengene.

Anbefales virkelig!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg