I Miss Playing The Last Of Us 2

Jeg savner å spille The Last of Us 2.
På en måte var det godt når det var over siden jeg hadde spillt det ganske intenst, men I still miss playing it. Gameplayet var skikkelig bra i spillet. Skulle ønske det var en eller annen ekstra mer replayable modus slik at jeg kunne fortsatt å spille det!

Så nå lurer jeg litt på hva jeg skal spille på nå.
Jeg prøvde å spille litt Days gone, et spill som jo har noen likhetstrekk med TLOU serien, men kvalitetsnivået var bare så mye lavere enn TLOU 2 at det var bare ikke særlig morsomt.

Har vært in the mood for en loot rpg en god stund nå og har vurdert torchlight 3 siden det kom ut for noen uker siden, men det har jo ikke fått offline mode enda og er jo bare i early access så har ikke puled the trigger just yet. Dog er det jo steam sommersalg nå med 50 i rabatt om en handler for over 300 kr. Problemet er bare at Torchlight 3 koster 200 kr!
Så prøver å finne ut om det er noe annet jeg skal ha på steam for å få summen over grensen. Gotta spend more money to save money 😛

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg