Harvest Moon og Yokai Watch 4 kommer til vesten!


Great news!
Både Harvest Moon Friends of Mineral Town remaken og Yokai Watch 4 (begge til Switch) kommer ut her i vesten!

Harvest Moon får tittelen Story of Seasons: Friends of Mineral Town her til lands.
Flotte greier dette, selv om jeg må innrømme at jeg er litt usikker på hvordan det kommer til å gå med Harvest Moon nå når det ser ut som Animal Crossing kanskje får litt mer dypere gardening mekanikker.

Yokai Watch 4 ser jo veldig pent ut og jeg er spent på det nye kampsystemet, men jeg er litt skuffet over at spillet bare har 109 yokais. De forrige spillene hadde jo flere hundrevis av dem.
Utvikler Level-5 har jo sagt de skal legge til flere i updates, men så langt ser det ikke ut til å bli så veldig mange.

Skulle ikke forundre meg om de gir ut en utvidet versjon av spillet etterhvert. Så får vi bare håpe det ikke blir en repeat av hva som har skjedd med noen av de forrige spillene hvor vi fikk de utdaterte versjonene av spillene her i vesten.

Er du nysgjerrig på noen av disse spillene?

Bilder: Gematsu

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg