A Trip Down 360 Memory Lane

For some reason fikk jeg så lyst til å teste det første Saints Row spillet igjen i dag. Så da var det jo ikke annet å gjøre enn å fyre opp den gamle 360’n og laste ned demoen. Jeg kjøpte faktisk aldri hele spillet.
Etter å ha spillt det en liten stund må jeg si at, tja, på en måte var det morsomt å gå tilbake til et mer jordnært gta aktig open world spill, men på den andre spillet føles hele greia temmelig clunky og upolert ut. Litt småmorsomt.

Jeg gikk samtidig gjennom alt jeg noensinne hadde lastet ned på 360 og det var litt nostalgirush å se alle de gamle titlene jeg har snust på i løpet av årene. De første live arcade titlene da tjenesten stort sett bare bestod av arcade ports (derav navnet), Worms 2, The Outfit, Perfect Dark Zero.

Lstet ned Acme Arsenal demoen og gave it a go too. Pretty standard third person action med Bugs Bunny og gjengen. Not very good, som jo stemmer med hva jeg synes om spillet den gang.

Husker da 360 var ny, those sure were different days compared to now 😉

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg