Resident Evil 2 Remake Is Still Great

Jeg har fortsatt med å spille på Resident Evil 2 på PS4 den siste tiden.
Det er fremdeles et gasnke så fabelaktig spill, det står stolt ved siden av Resident Evil 1 Remaken som et av de beste survival horror spillene vil jeg si.

Jeg fullførte Leons main story for noen dager siden og jobber nå med Claire’s 2nd run story, som er hva hun gjorde mens vi spillte som Leon. Synes kanskje ikke denne storyen var like forseggjort som main storyen til Leon da en gjør mye av det samme,
men puzzles og fiendeoppsettet er endret så det blir jo uansett en ny måte å spille spillet på which is good.

Se på det mer som en remix mode enn en helt ny story, selv om det er en del ny story og.
Det høres kanskje litt kronglete ut, men du forstår nok hva jeg mener om du spiller det selv 😉
Jeg ser veldig fram til gratis DLC utvidelsen The Ghost Survivors som kommer 15 februar.
I denne modusen spiller en som tre nye karakter i tre nye what if storyer.

Det ryktes at modusen skal være litt roguelike aktig, noe jeg virkelig er spent på, da det jo kan øke gjenspillingsverdien betraktelig.
RE 2 er et spill som bare føles kjempebra å spille, så om jeg får en ny modus som kan gjenspilles om og om igjen hadde det jo vært helt supert!

Har du spillt Resident Evil 2 Remaken? If not you absolutely should!

Bilder: Min PS4 og Gematsu
#spill #gaming #blog #ps4 #capcom #residentevil2 #residentevil #survivalhorror

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg