Snapshots From What I’ve Been Playing

Just some snaps fra det jeg har spillt på den siste tiden.
Klikk på bilder for større utgaver. Hva har du spillt på i det siste?


No Man’s Sky still beautiful


Came across this nice looking spaceship


Say hello to my new and imrproved house, nå med to etasjer!


It even has it’s very own teleporter, crazy ain’t it! 😛


Jeg fant omsider ut hva jeg skulel bruke de nøklene i No Man’s Sky i til


And inside artifact crate I found: That doesn’t look like any spoon I’ve seen!


Jeg har kappet hodet av noen orcs i Shadow of Mordor


Also stabbed some orcs in the face too


Out exploring the African wilderness i Strange Brigade


Did I mention Strange Brigade involves shooting lots of mummies? Well it does 😛


It also involves lots of Indiana Jones esque puzzles


And great views!


Batman Arkham Knight sure looks nice, especially with 1989 Batman suit!

Jeg har også testet en alpha demo av Hellpoint, det føltes reallllllly soulslike. Litt for likt kanskje, føles litt som en reskin av Dark Souls barem ed litt sci-fi.
Still, ikke mange gode soulslike der ute så jeg er optimistisk for spillet.

Bilder: Min PC
#spill #gaming #blog #pc #strangebrigade #nomanssky #scifi #indie #action #hellpoint #batman #arkhamknight

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg