No Man’s Sky’s Første Community Event er i Gang

Den aller første community eventen startet i går i No Man’s Sky.


Klikk på bilder for større utgaver

Eter jeg forlot den lokale romstasjonen warpet denne svære mystiske kulen inn rett foran meg.


Etter å ha flydd rundt den fant jeg inngangen og gikk inn for landing. Der traff jeg en liten fyr kalt Polo som kort forklart reiser mellom forrskjellige virkeligheter og utforsker galaksen.

Han ville jeg skulle dra til en spesifik planet og grave opp noen gamle relics og tipset meg så om en portal til nevnte planet ifall jeg ikke kunen fly dit.

Hmm, kan dettee være den portalen Polo snakket om?


Pretty fancy looking portal, den pulserer og beveger seg, looks very cool, minner meg om en Stargate.
Now where is Macgyver?!


Here we go, time to step into the unknown, wish me luck!


Woooooooaaaah! I’m traveling trough spaaaaace!


I have arrived at the other side and what I found was sinnsykt mange player messages

All de små kulene er beskjeder lagt igjen av andre spillere, sprøt å se så mange, har ikke sett en eneste en før engang.
Jeg traff også på noen andre spillere for første gang. En ser dem bare som små kuler som flyr rundt, men fremdeles litt morsomt å se andre spillere i No Man’s Sky, ikke noe soms kjer ofte vanligvis.


Etter å ha romstrert rundt på planeten og gravd opp 25 relics v ar det på tide å gjøre seg klar for avreise. La igjen en liten beskjed jeg også litt bortenfor alle andre player messages så den ikke bare skulle drukne i mengden. Bare for å liksom leave a little mark 🙂


Goodbye player messages, time for me to go home

Etter å ha overlevert de 25 relicsnene til Polo fikk jeg en del quicksilver, en ny valuta som kan brukes i Polo’s shop til å kjøpe småtteri som emotes, customizeringsmuliheter og dekorative base building greier.
Jeg hadde lyst på en ny hjelm, men den ble litt dyr så gikk for en ny emote og en gullstatue.

Trorj eg skal prøve å grinde out litt mer quicksilver slik at jeg får kjøpt meg litt mer stuff før eventen er over. En kan nemmelig finne flere relics overalt i spillets verden nå så lenge eventen varer. Trooor den varer en uke til så har litt tid på meg.
Litt morsomt event synes jeg, dog jeg håper de legger til andre offline muligheter til å tjene quicksilver etterhvert.

Har du vært med på No Man’s Sky’s første community event?

Bilder: Min pc
#spill #gaming #blog #nomanssky #scifi #indie #pc #ps4 #xboxone

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg