Smash Bros Wii U has a lot of Content

Jeg fyrte igang Super Smash Bros Wii U i dag igjen bare for å give it a go.
Så lenge siden jeg har spillt det, ja jeg heg i grunnen spillt det spillet veldig lite i det store og hele.
Jeg må si jeg hadde glemt av hvor mye enspillerinnhold det spillet faktisk har.
Massevis av moduser og de aller fleste er veldig replayable siden motstanderne en møter er tilfeldige.


En kan jo til o gmed øke vanskelighetsgraden og øke belønningene på classic mode med å betale mer penger, pretty great! 🙂

Jeg er litt bekymret for at det kommende Smash Ultimate komemr til å ha lite enspiller innhold. Vi vet jo allerede at Classic Mode nå ikke lenger har tilfeldige motstandere slik at gjenspillingsverdien i den modusen nå er drastisk redusert, veldig synd.
Håper bare virkelig at de går all out når det kommer til innhold på enspillerdelen og!

Bilder: Min Mobil og Google
#spill #gaming #blog #smashbros #supersmashbros #smashbrosultimate #nintendo #wiiu #switch #supersmashbrosultimate

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg