Snapshots from No Man’s Sky

Jeg har spillt litt på No Man’s Sky i det siste.
Det har jo fått en stor oppdatering nylig så tenkte det var på tide med en ny titt innom.
Jeg har bare loffet litt rundt i det små og utforsket litt på noen planeter, tittet innom en romstasjon, talked to some aliens n stuff.
Det er faktisk ikke så helt ille det spillet, morsomt å bare titte litt rundt and enjoy the sights.
Det er også gasnke pent til tider, så mange fantasirike flotte nye verdener å se!


Look everybody, I found Westworld!


A picture if me and my space ship, I call it “Me and my Space ship”

Bilder: Min PC
#spill #gaming #blog #nomanssky #space #survival

4 kommentarer
    1. Izayoi: Nå har jeg ikke spillt spillet siden det kom ut for et par år siden så vet ikke helt når de la til alt, men det er ihvertfall litt mer å faktisk gjøre i spillet nå. Quests, basebygging n stuff, ja og så multilpayer da selv om jeg ikke har prøvd det.

      Virker som de har lagt til litt mer vaiasjon i sakene som var der fra før også som også hjelper på.
      Det er fremdeles et litt rolig spill hvor mye av det du gjør er opp til deg selv. Kan være morsomt det og, må bare hjelpe litt til og leve seg litt inn i det selv liksom 😉

    2. Izayoi: Ja mitt inntrykk er at MP er helt ok, folk kan omsider spille sammen og det er jo det viktigste siden så mange ventet på nettopp det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg