Ghost in the Shell (2017) – Hva Jeg Synes

Nei dette var triste greier.
Det er som de tok noen stikkord fra Ghost in the Shell og hev dem inn i en super generic summerblockbuster med alle klisjeer og overbrukte elementer du kan tenke deg.
Vi har hovedperson er the chosen one med en tragisk forhistorie.
Bad guy nr 1 er selvfølgelig en person fra nevnte tragiske forhistorie.
Vi har klisjefylte flashbacks til den tragiske fortiden.
Badguy nr 2 er en standard evil CEO businessman som er så evil atte. Jeg mener hadde noen sagt til meg at han var en parodi på the generic businessman bad guy så hadde jeg trodd det.


Pilou Asbæk var den av skuespillerne som funket best, Batou var den eneste karakteren med et snev av perolighet

Alt er forenklet og overforklart så til de grader at selv en hund ville forstått alt til minste detalj. (en katt ville vært smartere enn både meg og hunden og slått av filmen etter 20 min)
Det var flere punkter jeg bare måtte kjempe for å ikke slå av filmen. Det var også flere ganger hvor dialogen var så corny at jeg nesten ble flau der jeg satt. De har bare hevet inn alle overbrukte klisjeer fra filmer du har sett dusinvis av ganger før overalt peppret med noen referanser fra Ghost in the Shell som bare føles som de er med for de jo tross alt må ha noe fra Ghost in the Shell.
Nei hopp over denne her og se heller den originale anime filmen, den er 1000 ganger bedre på alle punkter.

Trailer:

Bilder: Google
#film #inntrykk #scifi #ghostintheshell #synsing

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg