My Adventures in the Gungeon

Det har gått mye i Enter the Gungeon i det siste. Den store utvidelsen Advanced Gungeons and Dragons kom jo på torsdag og la til en masse greier til spillet.
Det ser heldigvis ikke ut som det nye loot drop ssytemet har gjort spillet så altfor enkelt. Jeg har ihvertfall ikke kommet noe lengre enn ejg har gjort før 😛
Jeg har ikke helt klart å bli enig med meg selv om jeg skal spille på det gamle eller nye loot systemet dog så det har blitt litt av begge deler.

Det spillet er bare fremdeles så fantastisk bra, en klassiker synes jeg virkelig. Her er noen morsomme severdigheter jeg har støtt på i mine eventyr nede i Gungeonen:


Denne damen her gir en et nytt våpen som kan kombineres med et våpen en allerede har. At a price of course 😛


Fant dette våpnet her, den midnre kjente broren til sawed off shotgun


Hmm, this looks suspicious


Sorry lady but I need my hearts thankyouverymuch


Sjekk rommet jeg befinner meg i på kartet oppe til høyre, not a good sign!


Min første run på Advanced Gungeons and Dragons og det var med den gamle drop rates even, so much stuff!


Alltid så digg å finne disse store fancy kistene, hva er oppi denne gangen?


Den lille karen til høyre var en liten kar som jeg lot være å ta knerten på ved forrige boss, så dukket han plutselig opp her og hjalp denne bossen. This time I killed him though 😛


Når en skyter i stykker skattekister får en vanligvis bare ubrukelig søppel, men se hvem som dukket opp denne gangen. En morsom liten trash helper guy! 😀


Jeg trodde det var en kiste but no, it was a mimic!!


Turok 2 anyone! 😀


Rats off to you, hehehehehe. Love this rat, han stjeler items en ikke plukker med seg. Litt annoying but when he’s so funny it’s kinda okay 😀


Plutselig ble veggen ved siden av meg levende and started attacking me!!!


Roses are Red er the gift that keeps on giving, kan brukes til alt det verset 😀


Snakes on a Gun, now that is a good subtitle, someone should make a movie!


I’ve had it with these monkey-fighting snakes on this monday to friday gun!


Aaaaargh, soo many slimes!


En skikkelig limericker, Mr. Rat 😀


Dette her er en ny fiende i utvidelsen, minner meg litt om Amaterasu fra Okami


Gun Eaaaaateeeer!

Så in conclusion, you should play Enter the Gungeon! 😀
Det er faktisk på 50% salg på steam psn, switch og xbox one akkurat nå even, what are you wainting for?!

Bilder: Min PC
#spill #gaming #blog #2d #indie #enterthegungeon #roguelike #rougelite

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg