Octopath Traveler Where Art Thou?

Jrpg spillet Octopath Traveler på Switch har jo utgivelse i dag.
Problemet er bare at det ikke er å finne i en eneste butikk her, ingen butikker har spillet inne.
Synd da jeg så frem til spillet, fikk gode FF VI vibes fra den første demoen og så frem til å sette meg ned med en ny seemingly well made jrpg, men den gang ei.
En kan jo kjøpe spillet digitalt på eshop, men jeg foretrekker absolutt å ha spill fysisk så jeg må nok bare smøre meg med tålømodighet før det blir noe Octopath Traveler på meg.

Har du kjøpt Octopath Traveler?

Bilde: Photoshop og Google
#spill #gaming #blog #jrpg #switch #nintendo #nintendowsitch #octopathtraveler #squeenix

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg