Indiana Jones 5 forsinket til 2021

Sigh, well der har vi det, Indiana Jones 5 er nå forsinket fra 2020 til 2012 🙁
Jeg må si jeg er fryktelig nysgjerrig på  hva som har skjedd med denne filmen bakom scenene.
Først virket det som Spielberg var kjempeentusiastisk, men så virker det som det som lufta bare gikk ut av hele greia.
Det som gir meg et lite håp om at filmen fremdeles kommer til å ledes av Ford og at Disney ikke recaster rollen i denne filmen er at Solo gjorde det såpass dårlig. Solo var jo en recast av en ikonisk Harrison Ford karakter.

Jeg har sett at mange spekulerer i at filmen kanskje vil ha to storylines, en med en eldre Indy spillt av ford og en med en yngre variant spilt av en ny skuespiller. Håper virkelig de ikke går for noe slikt.
Har aldri likt recastinger, det føles alltid bare som den nye skuespilleren bare later som om han er den samme karakteren. Det blir som om noen tok på seg klærne til din beste venn og brukte noen uttrykk han eller henne pleide å bruke. Det er ikke bestevennen din fordet, det er bare noen som prøver å late som.

En slik gammel mann forteller om da han var ung todelt story er jo også så ekstremt klisje forventet, enda en grunn til at jeg håper de ikke går den veien. Det er det alle forventer å se.
Personlig håper jeg Ford bare forlater prosjektet om alt Disney vil er å bruke ham som et springbrett for å fortsette serien utem ham.

Jeg fikk alltid inntrykk av at Indy 5 ikke handlet om penger for Ford, dette var noen han selv virkelig hadde lyst å gjøre.
Det å bli sidelined i sin egen film om en karakter han var med på å skape virker ikke som en verdig måte å ta farvel med karakteren på synes jeg.

 Nei dette var skuffende saker å høre synes jeg. Jeg blir litt nedtrykt bare jeg tenker på det.
Jeg har gledet meg utrolig mye til denne filmen helt siden den ble kunngjort og nå begynenr det å se veldig svart ut for at den noensinne kommer, ihvertfall den Indy 5 jeg ville se 🙁

Bilder: Google
#film #indianajones #indianajoes5 #indy #action #adventure #movie #HarrisonFord #stevenspielberg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg