What I’ve been playing – Stalking, Fighting and Golfing

Jeg har vært innom litt forskjellig de siste dagene.
Friday the 13th The Game har omsider fått en slags single player mode kalt Challenges som jeg fikk lyst å teste.
Dessverre viste det seg å bare være super simple enkle challenges hvor det stort sett bare handlet om å gå til rett sted og klikke på en knapp for å ta livet av diverse councelors.

Nei dette var ikke særlig morsomt, fikk bare lyst å spille Naughty Bear Panic in Paradise av det. Et langt bedre horror villain stealth spill det. De skulle laget et nytt et. Så det ble ikke mye spilling på Friday the 13th.

Jeg fikk også lyst å teste et slåssespill i Blazblue serien. Jeg har lenge vært nysgjerrig på de spillene, men aldri satt meg skikkelig ned og testet et av spillene skikkelig. Har liksom alltid mistenkt at de er temmelig innviklet med tonnevis av forskjellige systemer for hver karakter. Well, I was not wrong. Jeg testet litt Blazblue: Centralfiction, som er siste tilskuddet  og det var litt mye å sette seg inn i.

F.eks en karakter kaster vekk staven sin og den blir liggende på bakken og en får tilgang til andre moves uten staven. En annen har enpowerup mode som også lar en få tilgang til nye moves. Blir litt mye å holde styr på midt i en kamp, spesielt når bakgrunnene er temmelig busy og det til tider er temmelig mange effekter på skjermen samtidig.

Spillet har mye innhold med en rpg mode hvor en kan levle opp ens karakter som virker spennende. Så synd at det flotte Dragon Ball FighterZ fra samme utvikler ikke hadde en slik modus, det spillet sklulle hatt mer single player innhold.
Har ikke gitt opp Blazblue: Centralfiction enda da, I want to like it.

Så har jeg tatt et par runder golf i Mario Golf: World Tour på 3DS.
Still a good golf game det spillet. Tok alle hullene på Forest Course og klarte såvidt å karre meg til førsteplassen!
Så også at det var en premie bare for å være med i den pågående online turneringen, nemmelig et eksklusivt game boy sett med klær. Så tok en kjapp runde gjennom turneringen som foregikk på Forest Course den også. Litt kjekt siden jeg jo nettopp hadde kjørt igjennom den, selv om jeg såklart gjorde det dårligere i turneringen 😛

Look at me, I’m a Game Boy!

Bilder: Steam, min pc og min mobil
#spill #gaming #blog #pc #3ds #fridaythe13th #mariogolf #mario #nintendo #nintendo3ds #fighting #blazblue #jasonvorhees #golf

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg