What I’ve been reading and playing

I det siste har det blitt en del lesing.
Jeg kjøpte meg jo en bunke med mangaer for litt siden og det har gått en del i lesing av dem de siste ukene 🙂
Jeg har nå lest ut alt av Yotsuba & (igjen, siden jeg jo har lest det før online), vel bortsett fra bok 5 som var utsolgt da.
Still amazingly good den mangaen, it’s funny, it’s cute, it’s charming, even a little sad at times. Anbefales til alle på det varmeste.


You don’t mess with Yotsuba on Halloween 😀

Jeg har også lest litt på Death Note. I’m enjoying that too selv om den ikke har grepet meg like mye som Yotsuba. Den mangaen var det vanskelig å legge fra seg, Death Note blir det heller til at jeg leser litt på her og der.


Death Note

En ting jeg reagerte litt på var at hovedpersonen er litt vel smart og fremoversynt til tider, det føles liksom bare litt overgjort at han har tenkt på aaaaabsolutt alt. Det føles bare ikke helt troverdig.
Jeg har jo sett animeen før da, men er så lenge siden at jeg husker fint lite av det.
Det er egetnlig en flott ting å ikke se eller lese om igjen stuff en liker så forferdelig mange ganger, for da få ren jo tid til å glemme mye av det og det blir morsomt å se eller lese det på nytt og liksom oppleve det på nytt igjen 🙂
Ikke noe jeg har gjort bevist da, men kjekt når det skjer liksom.

Jeg har også så smått spillt litt på Grim Dawn på PC.
Spillet er en action loot rpg ala Diablo satt til et dystert univers løst inspirert av den viktorienske eraen.
Jeg har jo spillt en del på det før mens det var i beta siden ejg var en kickstarter backer, men begynte heller på nytt nå som spillet jo er helt ferdig for å liksom få med meg alt.

I’m enjoying my time with it. Det er god futt i combat og det er morsomt å bare utforske spillets verden, banke alskens mosntre og såklart finne loot!
Jeg fant mitt første “episke” item i går, en cleaver som jeg må levle opp et par ganger før jeg kan bruke.
Det å finne en item som du ikke kan bruke enda er visst noe som mange spillere hater, jeg liker det, gjør at en har noe å se fram til, en gleder seg liksom enda mer til å bli level 14 når en vet en har et awesome våpen liggende å vente på en.
Det å bare finne stuff en kan bruke er bare kjedelig som i Diablo 3.

Jeg innså akkurat at en faktisk ikke kan se cleaveren cuz all the menus 😛 Det er bare jeg som har skalert opps tørrelsen på alt pga jeg ser litt dårlig, det ser ikke slik ut til vanlig.

Ellers har jeg tatt noen multiverse events her og der på Injustice 2 på PS4 selv omd et har blitt lite av det de siste dagene. I’m enjoying that one too, my Superman is at max level 20! 😀

Bilder: Mangafox og Min PC
#spill #gaming #blog #manga #tegneserie #comics #yotsuba #deathnote #pc #rpg #action #loot #grimdawn #ps4 #injustice2

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg