Books, books everywhere!

Bok nettbutikken Adlibris hadde 10års jubileum for noen uker siden og hadde i den anledning 50% salg på absolutt alt i butikken. Jeg gikk litt bananas og kjøpte meg en del manga, bøker og comics 😀

Jeg kjøpte Alt av den vidunderlige mangaen Yotsuba&! (bortsett fra en bok som var utsolgt), en av de beste mangaene jeg har lest, jeg tørr vedde på at alle som leser litt av den blir sjarmert i senk 🙂
Serien beskriver hverdags-eventyrene til den lille Jenten Yotsuba der hun utforsker og lærer om alt mulig, godt hjulpet av sin far, sine gode naboer og venner. Kjempemorsom og charming serie, anbefales!

Kjøpte og alt av Death Note, har sett animeen, men ikke lest alt av mangaen så nå grep jeg sjangsen siden den jo var temmelig cheap. Serien handler om tenåringen Light som finner en mystisk bok som tar livet av personer en skriver ned navnet på.  Han bestemmer seg for å bruke boken til å forbedre verden med å ta livet av alle kriminelle. Gripende greier!

Twin Peaks er jo igang igjen og i den anledning kom det ut en bok fra Mark Frost som skriver tv serien sammen med David Lynch. The Secret History of Twin Peaks tar for seg litt av hva som har skjedd i årene etter den første tv serien. Tror jeg skal vente med å lese denne til serien er ferdig, men ser fram til det.

Kjøpte og et album av den belgiske serien Melusine, en humoristisk serie om en ung heks. Har vært nysjgerrig på denne lenge så nå når den var cheap så tok jeg sjangsen, mye bra som kommer fra belgia så dette kan bli spennende.

Så til slutt har vi sci-fi boken Do Androids Dream of Electric Sheep av Philip K. Dick.
Denne har jeg også vært nysgjerrig på i lange tider, den er jo inspirasjonen til filmen Blade Runner så dette kan bli interessant.
Så her skal det leses! 😀


Yotsuba & Coffee 😀

Bilder: Min mobil
#blog #manga #tegneserie #comic #yotsuba #deathnote #melusine #twinpeaks #bøker #books #phillipkdick #bladerunner #doandroidsdreamofelectricsheep #

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg