Ukens interessante spillutgivelser: There’s something in the Woods

EDIT
Whoops, Horizon er jo ikke ute før neste uke, my bad 😛
—————————————-
Så var vi i gang med en ny uke.
Denne uken er det ikke det helt store når det kommer til spillutgivelser jeg er interessert i, men tar nå med noen titler åkkesom.

Horizon Zero Dawn til PS4 kommer jo denne uken, men ærlig talt så er jeg lite spent på det.
Open world action adventure med ubisoft towers to climb, crafting materials to pick up and craft with and kinda cool looking robot dinosaurs to fight.

Ikke så veldig spennende nei, og i tilegg har det en chatty hovedperson som kommer med “funny and charming” quips mens en spiller ala Nathan Drake. Uergh, jeg er så lei slikt. Det er ikke sjarmerende, det er bare falskt. Det pusher meg faitisk mer vekk fra spillet.
Det har fått veldig god mottagelse da, så om du er ute etter en ny open world far cryish opplevlese så mayhaps?
Dette blir nok ikke kjøpt før det blir pretty cheap for min del ihvertfall.

Berserk and the Band of the Hawk kommer også denne uken, til pc, ps4 og Vita.
Dynasty Warriors spin off basert på den kjente dystre mangaen Berserk.
Tja, kaaaan jo være interessant? Jeg mener, noen av Warriors spinoff spillene er jo ikke helt ille, som Zelda Hyrule Warriors.

Berserk er noe jeg har hatt i bakhodet å lese (eller se mangaen), synes det dystre universet virker spennende, men virker som serien har laaaange pauser før det kommer mer og den er enda ikke ferdig så tror bare jeg venter til alt er kommet ut. Så frustrerende å måtte gå og vente på neste kapitel.

Night in the Woods kommer ut på PC denne uken.
Et sidescrollende pek og klikk eventyrspill med en morsome stilisert visuell stil over det hele.
College dropout Mae Borowski kommer tilbake til hjembyen og finner ut at ting ikke er som før og samtidig er det noe mystisk ute i skogen. Kan jo bli spennende dette her, sjarmerende stil over det synes jeg 🙂
Noen av disse du kunne tenke deg å prøve?

Trailere:

Bilder: Photoshop, Google og Steam
#spill #gaming #blog #pc #ps4 #vita #adventure #action #berserk #nightinthewoods #2d #indie #horizon #horizonzerodawn #manga #anime

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg