I Bought Some Stuff

Jeg tok meg en butikkrunde i dag og hadde en virkelig god haul!
I dag var liksom den dagen når en finner alt mulig av hard to find stuff uten å egentlig ha noen forhåpninger om å gjøre nettopp det.
Jeg fant Steamworld Collection på PS4, en samling av de digitale spillene Steamworld Heist og Steamworld Dig. Jeg ante ikke at spillene fantes fysisk på disc på ps4 engang, en virkelig positiv overaskelse!

Resident Evil Origins Collection er også en samling med digitale spill, nemmelig Resident Evil HD Remaster og Resident Evil 0 HD Remaster. Har lenge tenkt på å skaffe meg denne her så veldig kjekt å omsider få den i hus.

Og så fant jeg stragey jrpg spillet Project X Zone på 3DS på gamestop. Et spill som er veldig vanskelig å få tak i nå for tiden. Helt siden jeg fikk oppfølgeren har jeg hatt lyst på det førse spillet og, men trodde liksom aldri jeg skulle finne det blant det magre utvalget av brukte 3DS spill på Gamestop. Men joda der var det faktisk! 🙂

Bilde: Min Mobil
#spill #gaming #blog #ps4 #3ds #survivalhorror #horror #action #2d #indie #platform #tactics #jrpg #residentevil #remake #residentevil0 #re #re0 #steamworld #steamworldheist #steamworlddig

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg