Jeg har fått en ny melodi på hjernen!


Jepp, jeg har fått en ny melodi på hjernen.
Melodien “Side Crawler’s Dance” fra Wonder Boy 3 The Dragon’s Trap var i den nye Monster Boy videoen og nå har jeg altså fått den klistret på hjernen and it won’t go away!
So many nice remixes av den på youtube og. They just don’t make video game music like the used to 🙂

Originalversjonen:

Noen flotte remixes:

Hva synes du om Side Crawler’s Dance? Noen av remixene du likte spesielt godt? Remix nr 1 og 3 var nok de jeg likte best tror jeg.

Bilde: Photoshop og Google
#spill #gaming #blog #musikk #wonderboy #sega #dragonstrap #spillmusikk

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg