Ukens interessante spillutgivelser: Time to Switch it up!

Så var vi i gang med nok en uke gitt and this is a slow one når det kommer til spillutgivelser.
Det er ingen interessante spill som kommer ut denne uken, ihvertfall som jeg er aware off at this moment.
Men på fredag får vi endelig all informasjon om Switch, Nintendos neste konsoll!
Nintendo vil holde en livestreamet pressekonferanse midt på natten til fredag. Jeg er så spent at jeg aner ikke! 😛
Så nysgjerrig på alle aspektene med Switch.


Dette skulle virkelig vært maskotten til konsollen, ain’t he adorable! 🙂

Hvilke spill får vi til lansering, hvilke online muligheter har den (free internet plz!), kan vi kanskje spille digitale 3ds og wii u spill på den, hvor kraftig er den egentlig, hvor mye forskjell på docked og standard er det?


Ryktene sier at et nytt Mario spill vil være klart til konsollens lansering

De fleste ryktene sier jo at den er tememlig svak så mitt håp om at Switch skulle bli min neste hovedkonsoll hvor jeg kjøper alle spill er så godt som død, men har likevel et ørlite håp om at de viser frem et skikkelig krevende third party spill for å liksom vise at konsollen er kraftigere enn vi tror, slik at den kan få alle third party ports.
So exciting!!

Er du spent på å få all ifnormasjonen om Switch?

Bilder: Google
#spill #gaming #blog #nintendo #mario #switch

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg