Dark Souls 2 – The toughest boss of them all


Phase one

Ladies and gentlemen, allow me to introduce you to Fume Knight.
The hardest boss in all of Souls thus far.
Når jeg kom til ham stod det ca 46 timer på spilletiden på Dark Souls 2.
Når han var beseiret stod det 52 timer 😛


Phase two

Litt av de 6 tiemene har gått med til å gjøre andre ting i spillet dog, men jeg har jaggu brukt mye tid på å slå den bosse gitt!
Han har to faser, den første gikk veldig lett, den har jeg helt kontrll på føler jeg. Men fase to derimot, når han fyrer opp flammesverdet sitt, den var ikke like enkel å få dreisen på.

En må VIRKELIG være konsenrert til det ytterste og time alt perfekt for å få has på ham.
Uten tvil den hardeste bossen i alle souls spillene for min del.


Finally!!!! Take that you bastaaaard!! 😛

Selv nå etter å ha funnet en sorta teknikk mot ham må jeg nok fremdeles ha en god run for å ta ham, det er ikke slik at jeg beseirer ham lett som bare det.
Puhh, jeg er bare glad jeg fikk has på ham til slutt, I was worried for a little while there 😛
Tror det hjalp på at jeg byttet til et litt midnre litt kjappere sverdt enn det jeg pleide å bruke til vanlig. En trenger alle de tidels sekundene en får 😀

Bilder: Min PC
#spill #gaming #pc #rpg #action #adventure #souls #darksouls #from #fromsoftware #darksouls2 #boss #fumeknight

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg