Det første minuttet av nye X-Files!

Det første minuttet av den nye sesongen av X-Files er nå sluppet.
Ta det med ro det er ingen spoilers her, det vi får her er en liten innføring til hva X-Files serien handlet om forklart av Mulder selv.
Flott start på den nye serien synes jeg, kanskje litt “kunstig”, jeg mener hvem snakker om sin egen obsession på den måten?
Men it was still awesome, can’t wait til serien begynner å gå senere i januar!

Bilde: Comingsoon
#tv #film #scifi #horror #xfiles #x-files #Mulder #scully

6 kommentarer
    1. Izayoi: Har faktisk vurdert å se noen episoder igjen jeg og, ikke alle, men noen jeg husker som gode. Tror faktisk aldri jeg har sett alt av X-Files selv om jeg fulgte med da det gikk på TV.
      Hvilke type episoder er din favoritt? Mythology eller Monster of the Week? Selv faller jeg mer på MOTW, var som små horrorkortfilmer 😉

    2. Liker litt begge deler, og så er det morsomt og se folk man husker bedre fra nyere serier dukke opp i de eldste episodene.
      Det eneste som er litt synd med Xfiles er at monster/horror/myth ble mer og mer borte i at alt var lureri fra staten etc

    3. Izayoi: Ja til slutt ble det altfor mye mythology (overhengende konspirasjonsgreiene). Serien ødela for seg selv der. Heldigvis er det bare 2 av de nye episodene som handler om det, resten er mer monster of the week 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg