Dark Souls – Things are looking up


Me and my Black Knight Sword looking at a nice painting

Jeg holder fortsatt på med Dark Souls.
Jeg fikk en god oppsving når jeg gikk igjennom inventory og så at jeg jo hadde et Black Knight Sword som jeg kunne bruke om jeg bare levlet strenght to hakk. Som sagt så gjort og voila I’ve got a awesome powerfull sword!
Det var sterke saker og de fleste fiender gfår nå ned med noen få treffer, feels goooood! 😀

Jeg kom også til et nytt område i Anor Londo hvor jeg etterhvert fant meg et nytt armor sett. Silver Knight Armor.
Den gav bedre beskyttelse uten å være så tung at jeg ble treg så den måtte absolutt brukes.
Etterhvert kom jeg til en ny boss, vel egentlig er det jo to bosser, en liten og en stor kar.


Bossduoen Excecutioner Snough og Dragon Slayer Ornstein

Det at det er to samtidig gjør det litt mer kaotisk. Den store karn var også enormt sterk og drepte meg med bare ett slal før jeg fikk satt på meg Silver Knight Armor. Etterhvert kom jeg fram til at det nok var smart med en enda sterkere rustning og jeg tok derfor på meg alt bortsett fr hanskene i Stone Knight armor settet og da gikk det enda bedre mot bossene.

Selv om det tok noen forsøk før jeg fikk has på dem så følte jeg alltid at seieren var innenfor rekkevidde. Jeg gjorde såpass mye stor skade på hvert treff på dem at det aldri føltes håpløst.


Den sterkere versjoner av den svære bossen (ikke bilde fra mitt spill)

Når en beseirer en av bossene blir den som er igjen en del sterkere så jeg var litt usikker på hvilken rekkefølge jeg skulle beseire dem i. Etter noen testrunder bestemte jeg meg for at det å beseire den misnte først var veien og gå da den sterkere versjonen av den store bossen ikke ble særlig farligere enn han allerede var. Som sagt så gjort og bossene var beseiret.


Hey, it’s Mr. Round again! Jeg liker denne fyren, jeg trodde han var død da jeg ikke hadde set noe til ham på lenge, men here he is 😀

Jeg kom så frem til en prinsesse som gav meg en sak som om ble plassert på et alter skulle åpne “den siste døren”. Hmm, lurer på hva som menes her? Døren til siste område? Døren til sistebossen? En vet aldri i Dark Souls. Det å lure på hva ting betyr er liksom en del av spillet 😛

Etter dette var jeg litt usikker på hvor jeg skulle gå, jeg hadde ikke lyst å dra tilbake til de labyrintaktige Anor Lando ruinene da jeg sitter bom fast der.


The Ceasless Discharge er en sværing

Jeg valgte å dra tilbake til Demon Ruins, et lavadekt område og prøve meg på en superhard boss som befinner seg der. The Ceasless Discharge er en gigantisk lava skapning som virkelig tar i når han slår, den har til nå vært helt umulig å banke.
Men tro det eller ei etter bare noen forsøk ble han beseiret han og 😀


The Demon Ruins (ikke bilde fra mitt spill

Jeg fikk ikke noe spesielt av å besiere ham dessverre, men en ny vei videre åpnet seg ihvertfall so that’s good.
Dessverre var jeg så uheldig å dø og miste alle 28000 sjelene mine etterpå, så annoying! 😛

Så nå har jeg ihvertfall to veier å gå videre, fortsette i alvaområdet eller dra til det fengselet helt i starten av spilelt og prøve å beseire den bossen under gulvet. Det er en god possisjon å være i i spillet når en har flere områder å velge mellom 🙂
Fun times!

Hva har du spillt på i det siste?

Bilder: Min mobil og Google
#spill #gaming #blog #ps3 #rpg #from #souls #darksouls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg