Survival spill, kommer de på samlebånd?


Better late Than Dead, et av 14373 survival spill på steam

Når jeg ser enda et nytt zombie survival eller bare survival spill (ARK, dayz, etc) spill dukke opp på steam i early access så finner jeg meg selv i å tenke på, hva tenker egentlig utvikelrne når de lanserer et slik spill på steam?
Tenker de virkelig “man, our game is so awesome, it’s a billion times better than all the other ones!”.

Det er jo basillionvis av disse spillene på på steam og så idt jeg vet er jo ingen av dem ute av early access heller.
Og altså, zobmie survival spill, c’mon “Better late than Dead”, kunne dere ikke funnet på noe litt mer originalt enn det?
Jeg mener det er jo ganske korttenkt å håpe akkurat deres spill skal bli det neste store når basisen er akkurat samme som de andre store spillene i samme sjanger.


Er det The Forest? Nope, it’s Better Late than Dead

Og speaking of early access, det skulle absolutt vert en grense på hvor lenge spill kan være der, maks ett år synes jeg høres ut som vel lenge nok. Jeg er så lei av å se uferdige spill som henger igjen i early access forever.

Det virker bare så merkelig om alle de utviklerne av slike survival spill plutselig samtidig kom på så brilliante gode spillideer.
Nei det virker en smule mer nærliggende å to at her er det drømmen om raske store penger som gjelder.

Bilder: Steam
#spill #gaming #blog #survival #dayz #ark

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg