Demon’s Souls – The great escape

Jeg har nå vært på vanrding i et stort forlatt gamelt fengsel i Demon’s Souls.
Vel helt forlatt er det jo egentlig ikke da det jo lusker rundt en del monstre der.
Noen uheldige npc’er har jeg også kommet over.
Høvelig forvirrende dette fenglset da det er et virrvarr av forskjellige dører som leder til en masse trapper som leder til diverse etasjer i fengslet.
Etterhvert ble det noe uoversiktlig 😛

Jeg kom over et spøkesle av en fyr som gjerne ville ha hjelp til å komme seg ut av cellen han var innelåst i.
Dessverre har jeg enda ikke funnet nøkkelen, but fear not my friend I have not given up!

Jeg tok en ny boss, nemmelig The Fool’s Idol.
En magiker dame med fire armer som teleporterte seg rundt og fyrte avgårde en rekke magiske stråler, den ene verre enn den andre.
Men tro det eller ei, ejg fikk beseiret henne på første forsøk og det med bare noen få helse items even, puhh!

Etter jeg hadde beseiret henne dukket det opp en gjeng med flyvende gargoyles som grep tak i meg og fløy meg langt opp i den beksvarte natten til et nytt område.
Ikke ante jeg hva jeg eksakt skulle foreta meg der ope, men jeg loffet meg nå fremover, banket noen gargoyles, banket opp noen zombier som stod og manet frem noe. Knuste noen kjettinger som fikk en eller annen svær blob greie til å falle ned og det var så langt jeg kom før jeg rett og slett bare måtte ta meg en pause.


Noe sier meg at det blir en stund til jeg kan dra hit om dette stemmer, jeg er ca level 50 nå etter 32 timer spillt 😛

Det er skummelt å spille som levende nemmelig, for en vil virkelig ikke dø!
Når en er levende har en nemmelig mye elngre energimåler og den er veeeldig kjekk å ha.
Så nei nå måtte jeg ha meg en pause, det ble bare for stressfult 😛


Fant denne flotte rustningen, er liksom Souls rustninigen syens jeg med den karakteristiske litt nebbaktige hjelmen
Dessverre var den litt for tung til å brukes synes jeg. Den var ikke noe mye bedre i forhold til den jeg hadde.

Har du spillt på noe morsomt i helgen?

Bilder: Min mobil og google
#spill #gaming #ps3 #action #rpg #demonssouls #blog #adventure #from #souls

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg