Årets julealbum i hus

Da har jeg fått hdndlet inn årets Julealbum.
Det er bare ett da, nemmelig Carl Barks Jul.
Har virkelig sansen for Carl Barks, har har liksom sin egen stil over både tegninger og historier, virkelig kvalitet synes jeg.

Det er to julealbum jeg har hvert år ovennevnte og pocketboken Donald Duck’s Julehistorier, men den er det tradisjon at jeg får hos foreldrene mine da så slipper å kjøpe den selv 🙂

Har du noen julealbum du leser hvert år?

Bilde: My phone
#tegneserier #disney #carlbarks #carlbarksjul #donald #donaldduck #blog

4 kommentarer
    1. Julealbum.. det heter da julehelfte?
      jeg har det du har der, og så har jeg Nemi og i år ble “årets random” Pusur. Mine foreldre har NR: 91 Stomperud, så da er man o boks 🙂

    2. Izayoi: Hehe, kanskje det har noe med dialekt eller region å gjøre. Blir litt rart å f.eks skulle si “jeg ser fram til det nye asterix heftet”, skal liksom være Asterix Albumet 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg