Thanks Nintendo

I dag dumpet det en hyggelig epost fra Nintendo i epostboksen min.
Det var nemmelig en nedlastingskode til Zelda Ocarina of Time kostyme pakken til Hyrule Warriors som jeg hadde vært med i treklning om.
Som jeg jo tidligere har skrevet om kunne de som hadde kjøpt Hyrule Warriors på Wii U registrere seg på Nintendo.no for å få sjangesen til å få en av tre nedlastabre kostymepakker til spillet.

En fra Ocarina of TIme, en fra Twilight Princess og en fra Skyward Sword. Jeg ville helst ha den fra Ocarina sidebn det er mitt favorittspill i serien og tadah, jeg fikk den!
Rgeistrerte du deg på Nintendo.no for å få kode?

Bilder: Google
#spill #blog #zelda #hyrulewarriors #wiiu #action “warriors #spinoff #tecmokoei #teamninja #link

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg