I guess I’m stuck with you Hyrule Warriors

Jeg har testet litt mer Hyrule Warios nå og nei jeg liker det fortsatt ikke noe særlig.
Det  blir bare rett og slett kjedelig og jeg klarer fortsatt ikke mer enn et brett før jeg bare ikke orker mer.
Jeg tok derfor med meg spillet på gamestop for å høre hvor mye jeg ville få for å bytte det inn der.

ca 220 kr var den usle summen jeg ville fått for spillet. 220 kr! Og det bare et par dager etter spillet kom ut!
Det Gamestop betaler for brukte spill er bare helt latterlig.
Jeg leverte selvsagt ikke inn spillet så nå får jeg bare leve med det, jeg bare haaater å kjøpe spill jeg ikke liker!

Har du spillt Hyrule Warriors? Hva syens du om spillet?

Bilde: My iphone
#spill #nintendo #wiiu #zelda #hyrulewarriors #blog #link #action #warriors

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg