Spillblog: Metal Gear Solid Peace Walker – The hardest boss of them all?

Puhhhh, endelig fikk jeg banket den hersens Pupa mech bossen i Metal Gear Solid PEace Walker.
Den tålte ekstreeemt mye og jeg døde flere ganger etter å ha skadet den kjempemye, ekstremt surt!

Etter å ha feilet en rekke ganger gikk jeg tilbake til utstyrts skjermen og endret uniform til en mer pansret versjon med plass for mere våpen. Tok også med en svært maskingevær.
Endringe hjalp og jeg merket at bossens helse gikk ned litt fortere og etter noen forsøk klarte jeg omsider å beseire den, die stupid mech.

Jeg fikk en god del deler til min egen Metal Gear Zeke mech fra den bossen dog så noe fikk jeg jo igjen for strevet.
Nå mangler jeg bare en del av hodet og så har jeg min egen vaskeekte Mech! 😀
Nei nå fortjener jeg en pause gitt 😛

Hva spiller du på i helgen?

Bilder:Google og  My iphone
#spill #blog #mgs #ps3 #konami #metalgearsolid #metalgear #bigboss #peacewalker

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg