Ny Nintnedo Direct i morgen

Woohoo, endelig er det en ny Nintendo Direct for oss her i europa.
I morgen kl 00.00 (ja det er midtnatt) kommer det en nintendo direct sending som skal fokusere på det kommende Wii U action spillet Bayonetta 2.
Høvelig sent tidspunkt, og litt kjedelig at sendingen bare er om Bayonetta 2, men hey it’s better than nothing!
Jeg mener jeg gleder meg til Bayo 2, men jeg har liksom egentlig ikke noe behov for å få vite noe mer om spillet. Om hun haddde blitt kunngjort som spillbar karakter til Smash Bros hadde det jo vært noe da.

Så spørs vel egenlig om jeg blir sittende oppe og se på denne Direct sendingen, ser det no kheller bare neste dag, har du tenkt å se den live?

Bilde: Nintendo
#spill #nintendo #wiiu #action #bayonetta #bayoneta2 #nintendodirect #platinumgames

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg