I’ve got Earthbound muisic on the brain

En av mine favorittsanger i Smash Bros serien er Pollyanna/Home Sweet Home fra Earthbound (Mother 2).
Jeg har ikke spillt noen av Mother spillene noe særlig, men sangen var bare kjempefin synes jeg.

Jeg har alltid lurt på hva sangen egentlig heter, men da jeg sjekket det opp rundt tiden da Smash Bros Melee kom ut fant jeg ikke ut av det.
Men nå for noen dager siden sjekket jeg det opp igjen og omsider fant jeg tittelen på sangen, den er faktisk med i alle Mother spillene.

Overaskelsen var stor dog da jeg fant ut at det faktisk finnes en offisiell vokal versjon av sangen!
Den er på Mother The Vocal album og heter Pollyanna (I Believe in You) og er kjempeflott.
Har hatt den på hjernen siden jeg fant den 😀

Hadde jo vært awesome om den fikk være med i det nye Smash Btros spillet!

Her er den origianle versjone fra Super Smash Bros Melee:

Og her er den vokale versjonen:

Pretty awesome eller hva? 🙂

Bilder: Google
#spill #blog #musikk #ost #soundtrack #mother #earthbound #nintendo #jrpg #smashbros #supersmasbros #gamecube #wii #wiiu #3ds

2 kommentarer
    1. nerdslife: Hehe, så morsomt! 🙂 Det er noe med den, den har en virkelig flott melodi som bare klistrer seg fast og ikke vil gi slipp 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg