-UPDATE- En ting jeg ikke liker med Diablo 3 på PS4

EDIT-
Jeg laget et innlegg på Blizzards offisielle Diablo 3 forum om dette og Blizzard svarte følgende:

The specific weapons (or off hand items) you’re currently using has no bearing on the variety of items that drop in the game, so swapping to a 2-handed weapon will not result in a decreased chance of 1-handed weapons or shields dropping.

What you’re experiencing is purely coincidental, but certainly happens. Personally, I’ve gone through several streaks where a particular item (or item type) seems to drop much more frequently than anything else.

Så da virker det jo som det en har på seg av utstyr ikke har noen innvirkning på hva som dropper av loot i spillet, great news! 🙂

EDIT END-

Det er en ting jeg ikke liker med Diablo 3 på PS4.
Det ser nememlig ut som loot systemet er litt for tilrettelagt mot hvordan du spiller.
Jeg har gått over fra å bruke sverd og skjold til å bruke tohåndsvåpen nå.

Det jeg har merket som jeg ikke har særlig sansen for er at nå dropper det så å si bare tohåndsvåpen, og jeg har ikke sett en eneste skjold droppe siden jeg gikk over til å bruke tohåndsvåpen.
Det er som om spillet ser på hva slags våpen en bruker og bare lar samme sort dukke opp, kjedelige greier.
Noe av det morsomme er jo at uventede våpen dukker opp så en får prøvd nye ting.

Det er sikekrt sånn på pc versjonen også da, but I Still don’t like it.
Hva synes du om at spillet ser ut til å bare droppe samme sort våpen som en bruker?

Bilder: My PS4
#spill #blog #ps4 #action #rpg #diablo3 #reaperofsouls #loot #blizzard

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg