8 nye spill fra Nintendo på E3?

Ifølge spillsiden Gametrailers har nintendo hele 8 nye spill å kunngjøre på E3.

Wowsers, ikke småtterier.
Mon tro hvilke spill det kan dreie seg om?

Skulle ikke forundre meg om  Zelda Majora’s Mask til 3DS er et av dem

Mario Maker kan også være et av de 8

De har vist tre spill som bruker de figurene ala Skylanders, men ett av dem skal være smash bros wiiu.

Kanskje det Pokemon slåssespillet,  Pokemon Fighters, er et av dem?

Et spill jeg har veldig lyst på er en skikkelig remake av Super Mario 64, det hadde vært noe!

Kanskje et nytt Metroid spill?

Noen spill du håper er blant de åtte nye?

Bilder: Google
#spill #nintendo #zelda #metroid #mario #supermario64 #majorasmask

5 kommentarer
    1. Majoras mask håper jeg på. Tror også det er en god sansynlighet. Det pokemonspillet ser interessant ut. Håper ikke de føkker det opp.
      Likte du ikke super mario 64 ds? Istedet for remake så kunne jeg ønske meg en slags oppfølger med nye bilder å hoppe inn i:)

    2. nerdslife: Synes kontrollen var så dårlig på Mario 64 DS siden den ikke hadde digital spake.
      Hadde vært så kjekt med en skikkelig remake av spillet, og da snakker jeg om at de bygger spillet opp igjen helt fra bunnen av ala Resident Evil remaken på Gamecube. Jeg har faktisk aldri spillt ut Mario 64 og det er et stort spill så det hadde vært amazing! 🙂

    3. nerdslife: Har spillt det en god del da, mulig jeg klarte det med 60 stjerner el no, men ikke fått samlet alle 120 enda.
      Ble ikke så grepet som de fleste da spillet kom ut for some reason. Kanskje det hadde noe med at jeg hadde spillt PC en stund og det ikke var noe med det som var så nytt for meg da egentlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg