Min nye pc er på vei!


Yeey!
I går fikk jeg mail om at min nye pc endelig er sendt fra komplett!
Gleder meg til å få den i hus, skal bli kjekt med en helt ny maskin etter å ha slitt litt med den jeg har nå en stund.
Få en fresh start liksom.
7600 ble det for den totalt, og tror den er ganske god, ikke super ninja top off the line, men good enough.
Det er jo mye penger, men det kunne blitt mye verre 😛
Jeg må liksom ha en høvelig god pc, det er jo så mye der som ikke finnes andre steder av både spill, program osv.
Den forrige maskinen kostet 9900 så det går jo rette veien med pris ihvertfall 😛

Jeg får faktisk med spillet Watch_Dogs, er jo en kjekk bonus det 🙂

Når kjøpte du pc sist?

Bilde: Photoshop
Originalbilder: Google
#spill #pc #komplett #blog #watcdogs #kjøp

4 kommentarer
    1. Kult da!
      Har selv lyst på ny pc, mtp alle små og store spill som ikke kommer til konsoll.. 😛
      Men sist jeg kjøpte pc var i 2008.. og den er IKKE brukbar til spill lengre, 8000kr brukte jeg på den den gangen, og den var bra til 2010 vertfall før det ble merkbart at spill krevde mere 🙂
      Men nå er det jo en 1åring i hus, og en til på vei, så da ble det liksom dårlig med pc plass, så blir nok en ny bærbar som kan dra litt spill med tiden 🙂

    2. Gratulerer med ny PC 🙂
      Har en ny laptop på vei fra Multicom jeg og, siden de ikke klarte reparere den gamle, og så blir det stasjonær i Juni. Stoler ikke på laptoper (eller multicom:p)

    3. nikra: Min gamle var jo og fra 2008, men ytelsesmessig funker den enda helt fint faktisk. Er mer noe innmat som ser ut til å ha blitt ødelagt som gjør at jeg kjøper ny.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg