Diablo 3 – Adventuring tough the nightmare

Jeg klarte ikke la være, har loffet meg litt videre på Nightmare vanskelighetsgraden på  Diablo 3 PS3 😛
Jeg spiller fremdeles på master 2 secondary difficulty så det er litt mer utfordrende enn det ville vært på vanlig nightmare, men fremdeles fult overkommelig, synes jeg har funnet en bra sammensetning av vanskelighetsgrader å spille på.

Jeg har kommet meg i gang med de første questene, reddet Cain, funnet Leorics krone i krypten. You know, the usual stuff.
Som vanlig passer jeg på å utforske områder ganske grundig etter some good loot, vil jo ikke gå glipp av noe 😉

F.eks fant jeg den rette krypten med Leroics krone med en gang, men tok likevel de to andre bare for å renske dem ut.

Etter å ha funnet Fjord Cutter øksen legendarien fire – frem ganger er jeg nå blitt så lei av den at jeg rett og slett bare hev den vekk, jeg ville ha et nytt våpen.

Fikk smeden til å lage meg et gult sverd, som viste seg å bli det hellige sverdetDoom Deliverance.
Kanskje ikke akkurat like bra som Fjord Cutter, men still pretty good!

Buksene skiftet jeg også ut, skikkelig lei av dem også, samme greie som på Fjord Cutters, har funnet mange av dem så nå var det på tide å skifte ut. Disse her var ikke så verste.

Jeg fant faktisk en ny legendary som jeg ikke hadde sett før, nemmelig et belte laget av ører!
Kinda gross, men hey if it’s better it’s better. I’ll just pretend it’s made of pearls 😛

Akkurat nå er jeg nede i katakombene under kirken i old Tristram på jakt etter King LEoric.
Har akkurat reddet templaren, men siden jeg har med meg Encahntress så stakka han bare av etterpå.
Har aldri likt ham så veldig, han har liksom alltid virket litt usympatisk.

Enchantress derimot har jeg sansen for, morsomt å ha henne med seg. Synes samspillet mellom henne og Barbaren er bra og også morsomt til tider. Morsomt at de småprater litt av og til. Liver spillet opp litt.
Hun komplimenterer også Barbaren gnske godt siden hun jo er en spellcaster og han er mer nærkamp fokusert.


Santar the level 37 Barbarian

Jeg føler at jeg spiller litt kejdelig, i og med at jeg når jeg har funnet en kombinasjon av skills jeg liker så skal det liskom veldig mye til å at jeg gidder å skifte 😛
Det blir liksom til at jeg holder meg til de samme veldig lenge hehe.
Kanskje jeg skulle variert litt mer?

Morsomt spill er det åkkesom 🙂

Har du spillt Diablo 3 på PS3?

Bilder: My iphone
#spill #blog #diablo3 #blizzard #action #rpg #loot #barbarioan #tristram #decardcain #enchantress

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg