I gots me supercheap 3DS games

Det har lenge vært en del billige 3ds spill til 99 kr på den lokale elkjøp butikken.
Jeg har vurdert noen av spillene litt, men komemt fram til at 99kr var for mye da de ikke akkurat var de jeg hadde mest lyst på.
Jeg tok en tur innom i dag i håp om at de kanskje var blitt billigere eller det var kommet noen flere og what do you know, 3ds spillene var satt ned til 19 kr!

Jeg grabbet med meg Super Pokemon Rumble, som er et actionrollespill med enorme mengder pokemon å samle.
Tetris, som vel er tetris. Ikke den store tetris fan egentlig, men hey it’s 19 kr.
Og Frogger 3d, igjen ikke den store frogger spilleren, men originale frogger jo litt morsomt og det er også oppi der, og again, 19 kr 😛

All in all not too shabby 😉

Bilde: My iphone
#spill #blog #3ds #pokemonrumble #pokemonsuperrubmle #tetris #frogger3d #nintendo #nintendo3ds

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg