Final Fantasy XIII’s battle music is amazing

Man kan si mye om Final Fantasy XIII, men kampmusikken i spillet er utrolig fin, vil nesten gå så langt som å si at det har den beste kampmusikken av hele FF serien, ihvertfall veldig langt oppe.
What say you, agree or disagree?

Hør bare på disse to:

Blinded by Light (Den fiolinen!)

Original versjon

Andre fine versjoner:

Saber’s Edge  (0.30 – 1.10 = soo goood)

Original

Andre fine versjoner:

Bilde: Google
#spill #musikk #squeenix #jrpg #finalfantasy #ffxiii #ff13 #lightning #finalfantasyxiii
4 kommentarer
    1. Agreed.
      Jeg syntes musikken i spillet er nydelig. Jeg liker spillet og da, ser kritikken – men jeg slapper av og koser meg når jeg spiller det. Det er pent å se på og.

    2. nerdslife: It sure is! 🙂
      Håper jeg liker spillet bedre om jeg gir det en sjangse til. Gå til det med litt andre forventninger denne gangen liksom. Nå vet jeg jo at det er veldig rett frem f.eks. Worth a shot.
      FF 7 battle theme er ikke så dum den nei 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg