Spillblog: Torchlight 2: Mysterious portals in the desert

HAr fortsatt litt på pc actionrollespillet Torchlight 2 i det siste, her er noen severdtigheter jeg har opplevd on my adventures.

Kom over dette puzzlet hvor en måtte trykek på diverse spaker for å flytte på store blokker som stod i veien for some sweet looking treasure.

Sistebossen på Act 1, gikk ganske greit å få has på faktisk.

Boss defeated = lots of loot, and is that a unique I see?

Yep, some nice boots.

Satte på hele fire ganske store ildjuveler på ene pistolen, I now have the awesome fire gun of fire, which shoots fire!

Act 2 here we come!

Act 2 utspiller seg i kjent Diablo stil i ørkene. Godt med nye omgivelser.

Fant dette augmentede våpnet, et våpen med en liten quest på som oppgraderer våpnet når den fullføres. Morsomt!
Og sjeldne, den første jeg har sett i spillet tror jeg. Bra, liker sjeldne ting, så mye morsommere å finne dem da.

I ørkenbyen er det en en fyr som selger uidentifiserte items, en må altså bare ta en sjangse på om det en kjøper faktisk er noe bra.

Jeg var ikke heldig, solgte den  tilbake for en brøkdel av prisen jeg betalte 😛

Det er også en Horadric Cube aktig craftinggreie i byen. Her kan en lage nye saker med å kombinere diverse stuffs som fire uniqes = en random unique eller tre gode juveler = en random socket item. Morsomt med litt crafting 🙂

Jeg ofret fire uniques jeg ikke brykte og fikk denne hjelmen, som var til Berserker classen. Jeg er ikke en berserker 🙁

Beseiret en phase wolf og en mystisk phase portal dukket opp. What challenge awaits I wonder?

Det var litt av en utfordring tre svære tar slimes og enorme mengder mindre. Det var ikke enkelt for å si det mildt.

Det var en lang og hard kamp, og alle health potions ble brukt opp, men I was victorious in the end!
Dessverre var det ikke no nevneverdig bra loot der, so much for that 😛

Spiller du på noe for tiden?

Bilder: My iphone
#spill #blog #Torchlight2 #actionrpg #loot #diablo #runicgames

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg