Lille Julaften er her + Min julegave til meg selv

Ja så var det lille julaftn atter en gang.

Jg har fått kjøpt inn det ene juleheftet jeg kjøper hvert år, nemmelig Carl Barks Jul.
Den desidert bst Donald serieskaperen etter min mening det.

Jeg har faktisk kjøpt en liten julegave til meg selv i år.
Jrpg spillet The Last Story til Wii.
Jeg har tenkt på å kjøp det lenge siden dt skal være vldig bra, men har ventt litt på at prisen skulle gå litt ned.
Nå begynner det å bli vrient å finne så jeg gadd ie vnte lnger. Det hadde blitt så utrolig irritrende om det hadde blitt borte.
Spillet er utviklet av japanske Mistwalker og director og designerpå spillet er Final Fantasy skaper Hironobu Sakaguchi.
Musikken er komponrt av selveste Nobuo Uematsu så dette blir nok knalle saker 🙂
Final Fantasy – The Last Story, I see what you did there Sakaguchi 😛

Har du kjøpt no til deg selv i år?

Trailer for spillet:

Bildr: My iphone
#spill #blogg #jrpg #thelaststory #finalfantasy #donaldduck #carlbarks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg