The World of Lightning Returns FF XIII is huuuge

I et rykende ferskt intervju med Motomu Toriyama and Yuji Abe fra Squeenix får vi vite litt mer om størrelsen på verdenen i det kommende jrpg spillet Lightning Returns: Final Fantasy XIII.
Og det er ikke snakk om småtterier her nei, det tar nemmelig hele 45 minutter å reise fra den ene enden av verdenen til den andre. Og det er om en ikke blir avbrutt av kamper i det hele tatt.
Det var ikke en liten verden gitt, videre kommer det fram at en dag i spillet er ca 2-3 timer i sanntid, men en kan påvirket dette gjennom vanskelighetsgrad og andre ting en kan utføre. Det er også flust av sidequests i spillet.

Squeenix vurderer også å gi ut en trilogy samlepakke med alle tre FF XIII spillene og en del goodies i vesten, en slik pakke kommer nemmelig ut i Japan.

Dette høres jo flott ut, godt å høre at det er en svær verden med masse å gjøre. Jeg vet bare ikke om jeg skal prøve å spille ut de to første spillene før jeg kaster meg i gang med dette eller bare hoppe rett på Lightning Returns. Kalrt det er nok best å spille de andre først, men Lightning Returns ser morsomt ut. Then again kanskje de forrige spillene også faktisk er det om en bare kommer skikkelig igang.

Kunne tenkt meg den samleboksen med alle tre spillene, men bare om alt det nedlastbare innholdet er på discene, ellers er det jo egentlig liten vits siden jeg jo har to av spillene fra før.

Hva synes du? Klar for å dra på langtur i Nova Chrystalia?
Kunne du tenkt deg trilogy pakken med alle spillene?

Kilde: Neogaf
Bilder: Google og vg247
#spill #ps3 #360 #lightning #lightningreturns #ffxiii #finalfantasy #finalfantasyxiii #squeenix

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg