Diablo 3 – Adventuring in Sacntuary console style

Ble en del Diablo 3 på PS3 i dag.
Må si jeg liker det veldig godt så langt, det er veldig likt pc v ersjonen som jo er en bra ting.
Det at en styrer karakteren direkte utgjør faktisk ikke særlig mye forskjell synes jeg.

Startet bare på en ny barbar først, selv om jeg har lyst å teste noen andre classer også, men tar det etterhvert.
Er blitt level 11 nå.
En nyhet i spillet som ikke er på pc er en ny gul orb kalt Nephalim Valor som kan dukek opp etter en har beseiret fiender, de gir en speed og damage boosts og de kan stackes og jo flere en har jo sterkere og flottere effekter får en når en slåss, Kom opp i level 3 og da skjøt det gule lyn fra våpnet mitt som spratt mellom fiender, wowsers, lurer på hva som skjer på level 4 og 4!

Here are som pics from todays adventure:


Hadde flaks og fant de sjeldne soppene i katedralen, en av ingrediensene til det hemmelige regnbue unicorn brettet.


Jeg er i Fields of Misery nå, gotta love that name, så passende til spillets dystre verden.


Enjoying the sights at the river


The aftermath of a epic battle, vel egentlig var det en langt større kamp litt før dette i en overtent gård mot sikkert 50 goatmen, men det fikk jeg ikke tatt bilde av. Jeg var jo opptiatt med å slåss jo 😛


Fant en gruveinngang og hva gjør da? Jo en utforsker den etter skatter davel 😛


Kom over en ny event, en gruvearbeider nede i gruven trengte hjelp til å finne verdifulle mineraler.
Som takk fikk jeg kjøpe litt stuffs fra ham. Morsomt med slike små event quests en kan finne.


Kjøpte blant annet denne skulder armoeren her, ikke så verst.

Har du spillt Diablo 3 på konsoll?

Bilder: My iphone
#spill #diablo3 #blizzard

2 kommentarer
    1. Nei, har ikke det. Det holder da med den jeg har på PC for min del
      Kan man spille sammen med en som har konsoll, om du vet? Om man da spiller pc versjonen?

    2. Izayoi: Nei konsoll og pc kan ikke spille sammen. Konsollversjonen er helt rebalansert når det kommer til loot drops, vanskelighetsgrad, monster density etc. Hadde jo vært kjekt om det hadde gått, men usikker på hvordan de skullw fått det til. Kanskje de kunne hatt en console mode el no på pc versjonen?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg