To Infinity or not?

I dag er Disney Infinity (Tenk Skylanders med disneyPixar figurer) kommet ut i butikkhyllene omsider.
Har ikke kjøpt det enda, men vurderer det litt.
Det som står i veien for kjøp er at det rett og slett ikke er så mange av figurene og verdenene i spillet jeg bryr meg om.
Pirates er det eneste settet med figurer jeg har noe sansen for. Hverken Monsters University, The Incredibles eller Cars er interessante for min del. Lone Ranger har jeg ikke sett, men har hørt at verdenen i spillet skal være ganske god der ihvertfall.

Hadde skikkelige disneyfigurer som Donald, Mikke og Langbein vært med i verdener basert på f.eks Andeby hadde det vært enklere å kjøpe.

Liker heller ikke at spillet krever alle figurene som er kommet så langt for å låse opp alt innhold i det, vi snakker over ca 2500kr her for å få alt spillet har å by på!

Toy Box, som jo er hvor en kan lage sin egene eventyr vet jeg heller ikke om jeg kommer til å bruke. Jeg kjøper jo spill mest for å faktisk spille dem ikke for å selv lage nye brett.

Men det ser jo potensielt morsomt ut da spillet ellers.Virker fargerikt og lystig, ser ut som det kan være et morsomt 3d platformeventyr der et sted.  Blir ihvertfall ikke noe kjøp i dag, får tenke litt mer på saken.

Har du kjøpttenkt å kjøpe Disney Infinity?

Bilde: My iphone og Google
#spill #disneyinfinity #ps3 #disney #toystory

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg