The Walking Dead 400 days – Inntrykk

Da har jeg spillt ut ekstraepisoden til The Walking Dead, 400 days.
Var god den, Telltale kan med å sette opp vasnkelige situasjoner med vriene avgjørelser.
Episoden er delt opp i fem forskjellige avsnitt med fem forskjellige hovedpersoner.
Det var kanskje en jeg ikke syntes holdt like høyt nivå som de andre, men generelt var de gode.
Nå er det jo ikke så mye faktisk spilling her da, er jo mere som en interaktiv tv serie dette, men en får bare ta det for det det er.
Vurderer å spille den siste sekvensen på nytt, jeg fikk ikke helt det utfallet jeg hadde lyst på der. Ikke helt enkelt å skjønne hva som påvirket hva mens en spillte.

Skal bli morsomt når sesong 2 starter til høsten. Mon tro om jeg venter til alle episodene er ute eller spiller en og en?

Har du spillt The Walking Dead 400 days?

Noen bilder

:

Trailer:

Bilder: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg