Diablo 3 kommer ikke til PS4 før 2014

Diablo fansiden Diablofans hadde nylig et intervju med Blizzard om all things Diablo 3 og på spørsmål om PS4 versjonen frotalte Blizzard at de bare nettopp hadde fått utviklingsutstyr for neste generasjons konsoller og at disse utgavene av spillet ikke kommer ut før i 2014.

Ikke noe Diablo 3 på PS4 ved launch så vet vi det, synd, men ikke uventet. Virker jo og som spillet er på vei til xbox one, som jo heller ikke var overaskende, men de har joa ldri nevnt den platformen før.

Er det ihvertfall ingen grunn for meg å kjøpe ps4 ved lansering.
Skulle ikke forundre meg om kanskje PS4 versjonen blir en slags deluxe versjon med expansion pack inkluder teller noe.
Har et nå forhåndsbestillt på ps3 da.

Hva synes du om denne nyheten? Har du lyst å teste Diablo 3 på konsoll?

Kilde: Diablofans
Originalbilder: Google

2 kommentarer
    1. replica: Det er ikke akkurat perfekt nei. Det gikk nedover etter akt 2,slutten var ikke noe særlig og rare loot dropper alt for sjelden. Men på tross av dette liker jeg det godt og vil si det er et av de beste loot action rpg’ene.
      Med konsollversjonen ser jeg aller mest frem til å bare kunne eie spillet. Jeg liker virkelig ikke at spill krever online for å kunne spilles.
      Det er noen endringer Blizzard gjør på konsollversjonen jeg ikke vet om jeg liker, men vi får bare vente og se.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg