Nytt spillkjøp: The Cheapest Fantasy

Var og tittet litt på sommersalget på gamestop i dag og kom over Final Fantasy XIII-II til en veldig overkommelig pris.
Hvem vet kan jo være jeg blir å spille det en gang, og så fikk jeg endelig noe å ha i den flotte steelbook esken min 😉

Egentlig bra sprøtt hvor fort spillet har falt ned i pris, før i tiden var det jo utenkelig at en serie som Final Fantasy skulle kunne kjøpes til under hundrelappen splitter nytt.

Har du kjøpt noen nye spill i det siste?

Bilder: My iphone

6 kommentarer
    1. Jeg har den super duper edition pakka. Den er utrolig diger, og den var altfor dyr-.-‘ så nå som jeg ser spillet så billig føler jeg meg som verdens største dustxD lol

    2. nerdslife: Næsjda, er jo morsomt med store flotte collectors editions og da 🙂
      Du kunne jo ikke vite det skulle gå som det gikk med spillet på den tiden.

      Jeg har nok noen slike jeg ikke er like fornøyd med at jeg kjøpte jeg og 😛

      Vi får bare prøve å lære og være litt mer kritiske til å kjøpe slike collectors editions i fremtiden, men det er enklere sagt enn gjort 😛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg