What I’ve been playing: 999 – Round 4

I det siste har det gått mest i 999, må si jeg liker spillet veldig godt.
Jeg er nå på min fjerde omgang gjennom spillet.
Det er morsomt å prøve å nøste op tråden i mysteriet og nå ser det ut som det virkelig begynner å skje ting her.
I går satte jeg nemmelig igang uforutsette hendelser og ville virkelig ikke ta kveld selv om klokken nærmet seg 2 på natten. Men sove må en jo så det ble pause. ble liggende å fundere over hvilke muligheter videre jeg hadde i spillet, noe som jo må være et tegn på at spillet falt i smak 🙂
Tror jeg er kommet fram til at jeg valgte feil et sted, men får kjøre løpet ut og heller huske på hva jeg burde velge ved neste gjennomspilling.
Spent på hva som skjer videre!

Ellers har det blitt litt Diablo 3, men det har jeg jo skrevet om før.

Hva har du spillt i det siste?

6 kommentarer
    1. Det spillet løste jeg aldri fordi jeg måtte gå gjennom de forbannede pusslespillene om og om igjen =P
      Oppfølgeren er et mye mer behagelig spill. Der trenger man bare løse pusslespillet en gang, samt at man kan spole og hoppe rundt i historien.

    2. Ikke sant 999 er litt guffent? Når de starter spill med “alt er fiksjon, alle likheter med folk levende som døde er ren tilfeldighet” så syns jeg det er guffent. Hva har de å skjule?=p
      Spillet har så mye gufne historier og=p

    3. nerdslife: Det er litt guffent ja, men in a good way 😉
      Så spennende å nøste opp i alle mysteriene.

      Virker litt som det varierer hva de legger i de “alt er fiksjon tekstene”. Noen ganger tenker jeg de bare har dem der for å gardere seg mot søksmål fra folk som har samme navn som noen i spillet 😛

    4. Spiller Castlevania Mirror of fate. Fikk 100% igår. Fikk hardcore mode unlocked og en ekstra godsak når du når 100%. Anbefalermspillet.BTW Mario tennis til 3ds på tilbud på biit.no til 170kr nå:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg