Kommer Sony til å ta betalt for online spilling på PS4?

Det har svirret et rykte på nettet i det siste om at Sony komemr til å ta betalte for å kunne spille spill online på ps4.
Dette håper jeg virkelig ikke skjer da det jo er en av hovedgrunnene til at jeg har brukt ps3 som min hovedkonsoll denne generasjonen (360 brukes mest til eksklusive spill eller om ps3 versjonen er søppel).
Jeg er ikk een stor online spiller at all, men det er jo kjekt å ha muligheten der, en har jo tross alt allerede kjøpt spillet, så det er jo bare rett at en har itlgang på online også.

Jeg betaler ikke for å kunne spille online, jeg gjør det bare ikke. Jeg betaler for internett abonnemanget mitt og det holder. Det at Microsoft har klart å få folk til å akseptere at det å betale for å i det hele tatt få tilgang til hele spillene en allerede har kjøpt er en av de verste utviklingene i spillindustrien de siste årene.

Om Sony også nå kommer til å betale for å spille online er jeg ikke helt sikker på hva jeg kommer til å gjøre faktisk. Kanskje jeg holder meg på ps3 så lenge det går. Jeg kommer jo til å kjøpe ps4 og nextbox (vel så lenge den ikke krever online hele tiden for å funke) etterhvert da, men jeg kommer ikke til å betale for online spilling.

Hva synes du om at Sony kanskje kommer til å ta betalt for online spilling på ps4?

Kilde: Neogaf
Bilde: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg