Logging back into Diablo 3 – Not as easy as it used to be

Fikk lyst å teste litt diablo 3 igjen,  har ikke spillt det på laange tider, men det har jo fått en masse patcher med litt nytt og masse fixes så fikk lyst å ta en titt.

Men det var ikke bare bare.
Blizzard har virkelig strenge sikkerhetsrutiner på battle.net gitt.
Fikk opp beskjed om at pga endringer i bruk på kontoen min var den blitt låst.
Jeg måtte inn på hjemmesiden og gå igjennom verfisering av kontoen og endre passord og greier.
Alt dette bare fordi jeg ikke hadde logget inn på månedsvis. Ble først litt bekymret for at kontoen min hadde blitt hacket, men sjekket mailen etter advarsel fra blizzard om at noe ikke stemte med kontoen, men ingen mail.
Etter jeg omsider fikk logget inn på kontoen så også alt ut til å være i orden der, karakteren min så nå ut til å være der med alt utstyret sitt.
Og yes han ser fremdeles ganske badass ut, selv om han sikkert har dårlig utstyr for dem som har gearet opp med legendaries og annet ninjastic stuffs 😛

Litt overaskende å bli møtt av noe slikt som dette her bare fordi det har gått en stund siden en spillte sist.
De virker nesten litt paranoide blizzard, men bevares det er jo flott at de passer på.

Appropå, er det bare meg eller skader det blizzards support en del at det jo ramler inn falske blizzard mailer på så å si alle mailkontoer? En bli jo til slutt usiker på hva som faktisk er fra blizzard og ikke. Jeg mener, jeg har fått en haug med falske “blizzard” mailer på en annen epost jeg har så jeg ignorerer dem bare.
Irriterende!

Ble ikke til at jeg spillte noe annet enn å bare messe litt rundt med monster dificulty innstillingene som kom i den nye patchen. Kanskje jeg prøver litt mer i morgen. Kanskje jeg vil finne min første legendary item?

Når spillte du diablo 3 sist?

Bilde: My pc

2 kommentarer
    1. Ikke siden før MoP hadde release. Synes det er greit jeg da, men jeg kan jo se at det kan være litt irriterende til tider 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg