Prometheus – Deleted scenes

Helt siden jeg hørte at Prometheus hadde massevis av bortklipte scener har jeg vært spent på å se disse og nå er de fleste av dem endelig kommet da filmen har hatt digital utgivelse på itunes i usa. Det er flere, men disse er bare tilgjengelig på den kommende blu-ray utgivelsen.

Likte spesielt godt den scenen hvor vi får høre engineeren snakke (Lurer på eksakt han sier?). Den siste scenen med kampen mellom Shaw og engineeren var også flott selv om jeg ikke er helt sikker på om jeg vil at den skulle vært i filmen da som Ridley Scott sier den gir oss et inntrykk av at engineeren ikke er så overlegen oss som han faktisk er.
Håper vi får extended cut av filmen som jo var forspeilet av Ridley scot selv og selvfølgelig håper jeg virkelig vi får oppfølgeren som det ryktes skal hete Paradise.

Hva synes du om de bortklippede scenene?

Bilde: Google

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg