Watcha been playing?

Har prøvd å gi Castlevania Lords of Shadow til ps3 flere sjagnser den siste tiden, men så langt har det bare ikke klikket helt for meg på det spillet.
Er på kapitel 4 nå og still not feeling it, men ikek gitt helt opp enda.

Litt Bayonetta har det blitt og, love that game! Mistet saven min for noen år siden så derfor må jeg spile igjennom det på ny for å låse op vanskelighetsgrader og slikt.
Jakter samtidig på Alfheim portaler som er små hemmelige arena utfordringer av sorten, bekjemp disse fiendene med 7 slag og spark, hold deg i luften så og så lenge, etc. Noen av dem kan være litt vriene.

Så har det faktisk blittl itt New Super Mario Bros på nintendo ds. Lenge siden jeg egentlig har spillt det oe særlig så tenkte det var på tide. Startet bare helt forfra på en ny game. Veldig br spill det, gotta love 2d mario!

Har og testet litt Krater på pc, men vet ikke helt enda, føltes kanskje litt uferdig. Skal visst komme en del oppdateringer og slikt så satser på det blir bedre da.
Må prøve det litt mer for å se hva jeg synes tror jeg.

Hey, la nettopp merke til at alle spillene er på forskjellige formater, funny 😛

Hva har du spillt i det siste?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg